Khamis, 29 November 2007

AsKayMan dan sebuah Teman Baru!!!

Penantian yang di nantikan selama ini akhirnya telah tiba. Villa Akayman semakin mewah dengan 3 bijik moto dan 2 bijik kereta. Hahaha..

Dengan tabah, aku, Man and Big Bro Kayrel menongkah arus jem ke Sungai Buloh.  Dengan hampir sesat (biasa la bila aku jadi co-pilot), dan desakan sales man yg hanya tahu nak duit serta kegusaran si Kayrel. Perjalanan yang aku kira tak la terlalu jauh terasa begitu jauh. Bila sampai je ke destinasi..jeng3.. Proton Wira Aeroback yg di nantikan dah ade siap sedia nak di bawa keluar..

Boleh tahan gak la condition kereta.. Ok.. tu tak pa lagi.. datang lak satu cabaran baru.. Kena bawak balik kereta ke Kota Kemuning.. Ayyoo.. Kayrel akan bawak kereta itu.. dan aku kena jadi co-pilot beliau.. Macam mana tuh? Ada la pengalaman enjin kereta semput la di tengah persimpangan trafik light. Tabah kayrel - TABAH!! dengan macho yg tak seberapa macho tuh.. terus gak la perjalanan di atas highway plus yg sibuk. Tak pernah aku tgk pemandu yang begitu memberi tumpuan pada malam itu.. kecuali kayrel!! Hahaha!!! Dan tak pernah aku rasa sesejuk itu tangan dan kaki aku.. This is not a Game..`

Dah le tuh, leh sesat lak tu.. Ni gara2 sembang sakan la nih..(konon nak release tensen dan ketegangan) Terus ke Shah Alam.. Tak pa la.. dah alang2 tu, go on je la!! Leh aku amik barang aku.. Then tetiba lak..datang satu ujian baru!!! Mujur ada en Pyan.. Thanks Pyan.. Jenuh la jugak Pyan beri kita org short course tentang kereta..(TERBUKTI PENGHUNI VILLA ASKAYMAN MEMANG GEEK!!!!).. Apa-apa pun thanks Pyan, kalau tak melayang la duit kita org malam tu..

Sampai rumah around pukul 11 lebey..

Dan Kayrel kepenatan..Kata beliau, itulah pemanduan kali pertama dan paling jauh serta di Malam hari yang pernah di lakukannya..Yang pasti, aku org yang sama-sama merasai.. GILER rr ko kayrel..TAHNIAH!!!!!!

Blogged with Flock

2 comments:

FieasHBL berkata...

ko ble lagi nk pkai kete nihhh?

Unknown berkata...

ko bile lg nk beli keta? dulu sibuk kate nk amik neo...pastu senyap...tup2 dgr nk amik persona pulak..tp smpi skrg habuk pun tarak..apani cik yamin??? aku ingat baik ko amik kapal terbang jela, hahah..