Jumaat, 23 November 2007

Kawan aku cakap..

     Agak terkejut gak bila kawan aku komen kata blog aku byk sajak, puisi. Seingat aku, aku ada post 3 sajak berat dan 2 syair yg menginsdafkan. Yang lain banyak merapu.. Mungkin akawan aku terlepas pandang kot..

    Hahaha.. salah aku gak, sekali aku publish 3 sajak serentak.. Dah le panjang2. Sori bro.. Nampak gayanya aku dah terlepas seorang pembaca blog aku nih. saynyang nye..

    Tapi untuk pengetahuan pembaca2 yg sudi godek2 aku nya blog ni, tulisan aku mmg ada variety. Tapi lebey pada santai la. Dan kisah perjalanan hidup aku.. Seboleh2nya, aku nak tulis menda2 yg indah2 je dalam blog aku, tapi ye la kan, isup ni tak semuanya indah..

p/s : terima kasih byk2 pada korang yg sudi membaca blog aku. :) love u all

Blogged with Flock

1 comments:

FieasHBL berkata...

sayang kamu jugakkk!!