Jumaat, 16 November 2007

Oppsss

Gambar ni di ambil masa aku tgh bercuti di Cameroon Highland. Sayang nya aku tak singgah lama. Mcm sekadar dtg amik bau je. Sejuk masa tu pasal kami sampai time ujan renyai2.

Masa nak turun tu sgt la merisaukan. Dah la gelap, jalan licin dan kecil serta berselekoh initial D. Aku lak rasa nak muntah je.. Nasib tak muntah..

Teringat gambar ni, aku teringhat kawan aku sorang ni, excited giler nak petik buah strawberry tu. Tapi tak berani. Ye la kan kebun org.Hehehe..
Apa2 pun, percutian hari tu adalah percutian aku yg pertama semenjak bekerja nih.. Barang aku penuh kereta gak la beli. Semuanya makanan. Sampai sekarang tak habis lagik..Ada kat dalam peti ais tu.Hahaha.. Masa kat kebun ni aku beli strawberry milk choc. Ok la rasanya. Sedap..Berbaloi beli rasanya.
Even aku sgt penat masa pulang tu, tapi otak aku ras fresh giler..
Bulan depan dah bercadang nak berhibur kat Genting Lak..Sapa nak ikut jom!!!..Aku nak ajak Zam la..

Posted by Picasa

0 comments: