Ahad, 24 Februari 2008

Yg terindah hanya Milik Tuhan

Syukur dan gembira..

Semalam tuhan telah memberikan aku sedikit rasa sedih dan kecewa sehinggakan aku hampir2 melupakan Qada' dan Qadar nya.. Rupa2nya ari ni tuhan nak beri aku sebanyak kegembiraan. Hahahaha. Maka benar lah perancangan tuhan itu lebih sempurna dan terbaik.

Apa ya? Hahaha. Alhamdulillh segala urusan pembelajaran pemanduan aku berjalan dengan baik. Segala tunjuk ajar dan nasihat oleh cikgu memandu itu dapat aku lakukan sedaya mungkin oleh aku. Sekalipun tidak lah sesempurna mungkin, Al maklumlah penuh ke BLUR an. tapi better then yesterday.

Sebagai bonus, aku telah diberi peluang oleh tuhan untuk aku belajar dalam keadaan yg EKSTRIM. Ari ni kerja aku ulang alik je dengan kereta tersebut. Di mulakan dengan mengambil aku dan aku juga di beri peluang untuk mengambil dna menghantar pulang calon2 sek memandu tu.Syukur, aku juga dapat melaksanakan latihan dalam litar dalam keadaan yg cukup sifatnya (sebagai pemandu baru la).

Plaing aku rasa sgt teruja, aku di beri peluang membwa kereta ke KLANG dan ulang balik ke KOTA KEMUNING. dan ketika jalan raya agak sesak dan sedikit Jam yg agak panjang la jugak. Alhamdulillah.. semua berjalan lancar.

Syukur2..Alhamdulillah..

1 comments:

Zul berkata...

Bila nak beli keta....?heheheh
dh ade lesenkan...