Ahad, 24 Februari 2008

Aku tak jamah Nasi.. Kenapa erk?

Sudah dua hari aku tak menjamah makanan yg ada unsur2 nasi dan minyak yg melampau. Tekak aku terasa loya lak bila makan makanan yg sedemikian. mual dan rasa kurang selesa sehinggakan aku terasa begitu was2 tetang keadaan kesihatan aku.

Mungkin selama ini, aku asyik katakan yg aku nak kurang kan makan makanan bernasi dan mungkin ini lah natijah nya. Huhuhuhu. Tapi tak pulak aku rasa letih dan keresahan dengan ragam perut aku. Ok je la pulak. Dan bertenaga seperti biasa. Pasal tenaga tu mmg tak yah nafikan lagi. Stok2 lemak kat perut aku ni mmg cukup lagi untuk menampaung keperluan tenaga harian aku.. hehehe..

Ari ni kuar makan reramai satu rumah. Makan dekat je. Port biasa di kedai mamak tu. Dan menu aku comfirm lah roti Nan ngan milo ais. Tu je la kot makanan plg berat aku amik. Sat tadi petang aku makan menda tu.. mee goreng segera..hehehe..

Emosi aku masih tak stabil. :)

Chau cin cau..

0 comments: