Sabtu, 9 Februari 2008

Jalan Lagi la..

Aku ari ni pergi bayar utang aku kat citibank. AKu kaur kan sejumlah wang yg agak byk dari akuan maybank aku dan aku taktahu lak tu dah sampai limit yg aku leh kuarkan dalam satu hari. HAdus.. nasib baik la aku ade sedikit simpanan dalam akaun bank lain. Terkejut gak la aku di buatnya. ceit. mana la aku tahu tu je maksimum untuk satu hari aku.

ATM machine kat citibank ni pelik sikit. Dia sgt berbeza la dari atm bank lain. kekok gak la aku nak guna. dan disebabkan kekurangan pengetahuan. PIN aku kena blok lagi dan aku kena req pin baru dari citibank. malas nye. aku sebenar nya nak guna internet banking dia. tapi apakan daya. mcm2 kerenah la pulak bila nak reset balik PIN tu balik. Tapi ok la jugak pasal security dia betul2 membanggakan aku.  even menyusahkan. :)

Ari no gak aku kuar ngan member masa aku kat utem dulu. dah lama tak jumpa dia. last sekali rasa nya time konvo. almaklumlah skrg ni kami berkumpul pasal nak pergi kenduri kawan kami yg sorang tu. hehe.. man pun akan pergi sama rasa nya pasal kami akan bertolak menggunakan keretanya. adus.. lupa nak beli hadiah kawen. :P tapi tak pe la. len kali leh je bagik lagi kot. :) oohh, tadi aku ngan member aku tu makan kat food republic kat pavilion kl tu. menarik gak la. kata kawan aku, menu yg di makan nya sedap. cuma sop je tak sedap. puas ati katanya. tapi mg nampak menyelerakan pun.
tu kot update cerita terbaru cuti CNY aku nih.adios..

Blogged with Flock

0 comments: