Isnin, 18 Februari 2008

Carta Terkini





Three guys that is closed to me


Kekadang tu aku terpk sapa la yg rapat ngan aku dalam banyak2 member aku skrg. Hahaha.. Kita kena gak kemas kini kan senarai dalam masa2 tertentu kan. So lepas aku pk2 kan. Ni la antara 3 org yg sgt rapat ngan aku. Dan salah seorang darik nya telah berada dalam carta selama bertahun2 lamanya.

Macam poyo lak kan. Hehehe.. Aku tak kisah kalau aku ni bagi dia org bukan lah kawan rapat sgt pun, pasal ni kan carta aku.Hahaha.. Carta Hot FM ngan Carta Era pun tak samakan. Yg penting aku dedikasikan khas buat dia org.

Ye la, dia org dah bersabar ngan perangai aku ni kan. Yg ntah hapa2. haha. Aku terpk gak.. hebat tul diaorg pasal dapat bersabar berkawan dan melayan kerenah aku yg teruk2 sgt tu. Thanks buat korang bertiga. Thanks pasal being my friend. Hope this friendship will last forever.

It is AsKayMan forever..


Blogged with Flock

1 comments:

f.i.f.i.E berkata...

godo2 tue asam rumah tangga
setiap perselisihan faham tue mbuatkan lebih knal antara satu sama lain..

btol tak aku ckap min.la nie ko dh baik semula ngn deme..aku pun nie ko kkdg tak wat pot jek =p