Isnin, 25 Februari 2008

Mkan di Kedai Kopi, Taman Tasik Shah Alam

Ari ni aku kena hantar notebook adik aku. Setelah seklian lama terbengkalai kat tempat aku. Hahaha.. Thx pada Kayrel yg sudi mebawak aku kesana. Dalam pada tu gak.. kami kira on the way la kuar makan2.. so ke mana ye kami pergi..

Kedai Kopi Tasik Shah Alam.. hehehe.. kira mcm seberang restoran Seafood tu la jugak.. Menu kat sini kebanyakan nya biasa sahaja mcm kopitiam2 yg lain. Suasana pun agak santai dan lokasi nye di tepi tasik dan juga cara letak meja telah menimbulkan suasana santai. Malam kami pergi ni udara agak panas gak la.. Tapi ok la..

Dari segi juadah pulak, aku kira sedap la jugak dan ok. Puas hati untuk kalau kita pergi nak sembang2.. Cuma jgn hujan la pasal sini semua jenis mcm payung je..huhuhu.. Nila apa yg aku makan.. :




Ni gelas air.. kertas jer.. sep sungguh..




Aku ngan man pilih menda ni.. Fried Loo Shee Fun.. Rasa macam koew teow




Ni pi nggan plg besar.. Kayrel order Nasi goreng Cina..




Ni nasi goreng Neenas Ikan MAsin.. Shah order




Habis kita org makan..




Shah ngan Kayrel sedang berbincang ape ntah.. Tapi bukan pasal PRU-12



Ternyata suasana makan malam hari ni mmg ada mood.. Macam2 cerita menarik kami kongsi bersama.. hahaha.. cerita apa tu erk.. hahaha.. rahsia .. Apa2 pun Kedai Kopi ni mmg ok la kalau nak dijadikan destinasi makan2 yg santai. Harga dia berpatutan la.. Tak sampai saploh hinggit pun sorang.. mmg ok..

Blogged with Flock

1 comments:

Unknown berkata...

makan kat kedai kopi... heh...
harga pn blh tahan....