Rabu, 20 Februari 2008

Dinner di Restoran Seafood

Entah apa mimpi ntah aku ngan bebudak umah aku yg seramai 4 org skrn ni pergi makan2 kat satu restoran ni. Kata Man, tak pernah makan kat situ. So dengan menggunkan kereta kancil yg didalam nya ade LCD, kami pun berangkat la dgn konpidennya. Sesampainya di sana kami di sambut ngan senyuma gadis yg aku tak tahu dah kawen ke belum. Suasasan restoran tu sgt tenang dan tak de bunyi bising. Sunyi je. Or pun tak ramai.

Duduk je kami kat situ, terus la si pelayan2 restoran tu menyediakan kami air nye, pinggannya dan hape bagai la. meriah nyer. mcm makan kat tempat high class la pulak. Adus.. ni kalah dinner dating ni. hehehe.. Lepas tu kami di bagi la set menu. Tak nampak la pulak ape2 jenis makan yg bergoreng. Haaa.. sudah.. mcm mana ni..hahahaha. so dengan konpidennya aku mengorder set makan malam. Penuh ke poyo an, aku mintak cdgn hidangan malam tu. hehehe.. pasal nya kami pun tak tahu la nak makan apa.. So di cdangkan la, satu sop, satu ikan, satu udang ngan satu sayur. Semua untuk empat org makan. tidak di lupa nasi putih dan air Jus segelas sorang.


DSC00439.JPG

Ni air jus yg aku minum.. Jus Nenas..


DSC00444.JPG

Ni Udang nya..



DSC00441.JPG

Ni ikannya



DSC00443.JPG

Ni set penuh la..



Overall, kami leh katakan, berbaloi la makan kat sini. Sedapa dan layanannya pun ok. Hehehe.. tak rasa ralat kuar duit lebey sikit..

Blogged with Flock

1 comments:

salesdemo berkata...

amboi..makan x hengat..