Sabtu, 2 Februari 2008

Pagi Sabtu

Sabtu pukul 2.36 pagi. Aku masih tak tidur. Kawan baik aku yg aku suka kutuk mengutuk; skrg ni dalam flight perjalananya ke South Australia. 12 jam dalam pesawat tu. Aku arap dia selamat sampai. Terasa lak yg dia dah tak de lagi kat sini dalam tempoh yg lama.

Pepagi buta ni, best gak aku melayan lagu2 jiwang. Entah la. Hahaha.. saje je nak mereleasekan tensen.

It starts in my toes and I crinkle my nose.
Wherever it goes I always know
You make me smile please stay for a while now
just take your time wherever you go

Pernah dengar kan lagu ni. Kekadang tu aku teringin sgt jumpa org yg leh buat aku hepi dan gembira dalam erti kata yg sesuatu. Adus.. pesal jiwang ni. huhuhu.. Mungkin kah itu tanda aku semakin lanjut usia. :)

Tadi tengok cerita Rembo 4 ngan Man. Kus semangat punya cerita. Kejam sungguh. Hati kering nyer cerita. Mmg ada kot puak2 yg kejam mcm tu kat dunia ni. :( Takut aku. Tapi kan kalau lah suasana mcm tu. Mungkin kah aku gak leh jadik kejam dan tragis mcm tu?

Sekarang ni, selalu gak aku surf www.tv3.com.my ngan www.gua.com.my. Layan beb cerita2 dalam tu. Mcm baru tadi aku tgk koleksi majalah 3 kat tv3 nye web. Dua hari lepas kot, aku tgk sitcom comedy malaysiantalents.com kat web gua.com.my. Layan gak beb tgk balik cerita2 yg ada dalam dua web tu.

Ha, masa kat sunway pyramid tadi, aku jumpa kawan sekolah menengah aku. Dulu aku rasa dia besar dari aku. Skrg ni kecik je aku tgk. Aku lak yg besar. MMg aku membesar la kot. :P terkejut gak la tadi. Mcm mana leh terjumpa tuh. Haha. Dah dua kali dah ni terserempak ngan kawan2 sek depan zoo tu.

Dah ngarut aku ni.. jom tidur.. ooppss.. semacam je ayat nih..huhu..


0 comments: