Ahad, 5 Oktober 2008

Kembali

Syukur..


Aku kembali semua ke daerah ini semula. Percutian selama 5 hari di kampung benar-benar menyegarkan segala ruang dalam otak aku. Aku kira ini adalah percutian aku yang terlama untuk sepanjang tempoh setahun ini.

Mana tidaknya, kesibukan hidup bekerjaya dan ditambah pula kampung aku yang jauh di hulu sana menjadikan aku begitu sukar untuk bercuti lama. Apa yang penting, ia benar-benar merelaks kan aku. Bayangkan kerja aku cuma makan minum, sembang dan bergurau sahaja. Segala masalah aku di bumi ini seakan hilang begitu sahaja. Inilah nikmat bercuti yang sebenar.

Kini aku kembali lagi. Kembali untuk meneruskan perjuangan. Hahaha.. penuh semangat ayatnya. Ada banyak yang aku ingin kongsikan di ruang maya ini. Nantikan bersama. Aku letih sudah...

0 comments: