Ahad, 1 Jun 2008

Catatan Marang Kerapu

Apa yg berlaku dalam 2 hari cuti ni..

Aku rasa aku dah makin elok ngan demam kus-kus aku ni. Mmg tak seronok condition badan aku mcm ni. Rasa tak sihat. Feeling dizzy and uncomfortable. Tapi tu la, ada gak hikmah nya. I make up a decision to not to go to office this weekend and take a good rest.

Ok la, Sabtu lepas, di malam nya aku pergi Subway(Tgh DEMEM wei..). Ngan payid la. Hurm.. Apa yg leh aku ckp, even aku demam, tapi hotdog kat situ sgt besar dan sedap dan sedap. Tak terhabis, so aku bawak balik satu set kerumah. Ingat nak jamah ngan ahli rumah, nampak nya dia org keluar. Tunggu punya tunggu, tak balik lagi so apa lagi aku ngan payid perabihkan la set tu. Huhuhu.. teringat lagi kesedapannya. Bayang kan dalam demam aku leh rasa sedap.

Ari ahad ingat nak rest. Sekali sedar2 badan aku rasa bertenaga. Sihat la pulak. Ni best ni, so apa lagi merengek la kat si payid ajak kuar p Times Square. Humang haih aku sampai je sana terus p food court dia makan sampai empat jenis lauk. Selera besar betul aku. Dalam hati yg penuh gubira aku pergi satu tempat...

Aku p BORDERS... Bestnya. Aku round punya round punya pusing satu borders tu.. lama giler gak la.. So aku sambar  buku ni.. Ala menda dah lama aku nak beli so aku beli la.. Excited gak la bila dah beli. Biasa la aku ni, sentiasa bersemangat. Huhuhuhu.. dah dapat tu terus blah balik KK..(Kota Kemuning yerrr).

Sampai ke rumah.. Terlupa yg aku belum abis baja RD aku untuk bulan ni. Adoiiii.. June nyer dah sampai. So apa lagi aku pun terus dgn tekun membaca RD Mei aku. Rajin nya aku membaca. Sekarang ni aku dah ada byk menda nak di baca. Ada satu novel tu langsung aku tak terbaca. Bila la aku nak sentuh balik natang tu.

Hurm, aku tgk bilik aku ni..Rasa nye nak kena ada perubahan la dalam sebulan 2 ni.. Ehh bukan nak pindah ke??? oooopppssss..

Blogged with the Flock Browser

0 comments: