Sabtu, 17 Mei 2008

Jumpa kat dalam Diari aku..

Ari ni aku tak tahu nak tulis apa, so aku baca balik entry diari hidup aku, byk yg aku tulis, dan aku jumpa satu entry ni.. Entah la, aku rasa terharu sgt aku ada tulis menda ni..hahaha..

Perkara yg aku suka kat Kota Kemuning:

  1. Aku suka tgk kayrel senyum.
  2. Aku suka tgk man ketawa.
  3. Aku suka tgk zan memberi semangat.
  4. Aku suka tgk pyan mendengar.
  5. Aku suka tgk Faizal berbincang.
  6. Aku suka tgk Daus menyapa.
  7. Aku suka tgk Yuyen tensen pasal bil.
  8. Aku suka tgk Fifi konfiden pakai gelang loceng kat kaki.
  9. Aku suka tgk Kamil buat2 blur.
  10. Aku suka tgk Wafi beri penerangan.
  11. Aku suka tgk Shah seriyes.
  12. Aku suka tgk Kak Emili ajar BI.
  13. Aku suka tgk Kak Ariza bagi pay slip.
  14. Aku suka tgk Norin punya msg kat YM.
  15. Aku suka tgk Hariz risau.
  16. Aku suka tgk Din bertegas.
Banyak yg aku suka..

Dan perkara terbaru yg aku suka ..

Payid tinggal dgn aku balik(Sgt Gembira)..

Best kan dunia ni kalau kita sentiasa berdepan dgn menda yg kita suka je. Hahaha..

p/s:
Aku ridukan Yob (anak Perak yg gigih), gang cheer leader aku, cikgu Jo(bakal), budak kecik dari serawak, Shawun yg setiasa bz..Aku betul2 gembira kalau diaorg semua ada dekat aku. Hurm.. :(


--Post ni untuk kawan2 aku je..
Blogged with the Flock Browser

1 comments:

Asan Taring berkata...

what? aku sungguh blur kenapa aku nmpk blur??:p