Rabu, 5 Disember 2007

Sedikit haru Tapi tak le Blue!!!

Kawan aku komen yg blog aku menggunakan bahasa yg kekadang tu terlalu skema dan puitis. So , diorg rasa bosan. Jadi diorg request kat aku supaya aku guna bahasa yang lebih santai dalam menulis blog aku ni.

Hurm.. Susah jugak ni, aku rasa, apa yang aku tulis sekarang ni lah plg santai dan tidak ada unsur berat yang di nukil kan oleh aku. Hehehe, atau aku ni yg syok sendiri. Dan kawan aku sorang ni lak, dia tak nak baca langsung blog. Wah!!! sentappp.. Tak kisah lah, sesape nak baca tu bacalah..yang tak nak tu nak buat lagu mana kan..

Hei.. aku di tuduh sebagai paksi kejahatan dalam rumah aku ni oleh Big Bro kayrel(abang kesayangan Man, aku dan kami semua).. Adoooiiii, mereng betul la.. Jahat sgt kah aku ni.. aku tak la pk aku jahat.. Tapi aku suka ngusik dan buat lawak serta sembang menda2 yg ngarut kat kawan aku.. sapa yg tak tahan ngan aku, mmg la akan benci giler kat aku.. hurm.. betul kot aku ni paksi kejahatan.. Hahahahaha!!!!

Kawan aku mengalami kemalangan, kelam kabut aku di buatnya.. Risau gak la, sampai sorang tu tak leh bangun dan senyap je.. mujur semua selamat.. Agak cedera sikit la..eh byk gak la.. Director aku ckp, minggu ni minggu yg kurang baik, dia pun eksiden gak semalam.. kereta dia kemek.. dengan penuh rasa tanggung jawab dan kebapaan, dia nasihat kita org agar berhati2 menunggang motosikal.. Pasti kena berhati-hati..

Yang menarik, first time aku tgk en Din bercakap dengan semangat..Sungguh2 dia becakap menjelaskan apa yg berlaku kat kakak yuyeen dia tuh!! Auntie Fifi tgh mental..hahahaha..Apa-apa pun harap semua nya berakhir dengan selamat!!! insyaAllah..amin..

Blogged with Flock

1 comments:

yuzreen berkata...

ok la tuh min..cenggini da dikira santai le ni..:D