Rabu, 26 Disember 2007

5 hari lagi la.

26 Disember 2007.. Dah tak lama dah..dalam 5 hari lagi maka berakhirnya bulan 12 dan tahun 2007. Melangkah ke tahun baru. So amacam? sibuk cerita pasal azam.kata org tgk2 balik azam tahun ni. ade ke yang tak tercapai..

aku lak, rasa kagum tgk kalender kat atas meja aku. dah nak penuh dah rupanya aku palng kan. setiap hari aku plg kan untuk hari2 yg berlalu. So apa istimewanya calendar tu.. Ada nilainya.. tu la calendar pertama aku bekerja yg aku duk tayang kan selama setahun kat atas meja kerja aku. yg duk aku hadap hari2..mesti la ada nilai nya..

hahaha.. apa lagi erk? ada satu lagi. mug besar dari serawak. member baik aku kasik. tu pun dah setahun. tak pe, aku nak usung mug besar tu kat mana saje tempat aku kerja dan insyallah sampai bila2..

So, apa lagi ye? ada.. moto aku tuh, moto tu aku pakai dari first day aku kerja sampai skrg. moto pertama dalam hidup aku. menarik dan best. aku suka moto aku. hahaha.. mcm yg aku ckp kat kawan2 aku.. tu motor set2 rare item. susah nak jumpa dah.. tak lama lagi habis la aku bayar moto tu. insyaAllah.

Apaa lagi erk..haaa.. meja aku, tak sangka kedudukan meja aku still sama walaupun ada perubahan kedudukan kat opis. hehehe.. meja, kerusi, dan juga kawasan kejiranan kelompok meja aku. tetap sama.

Nak dikira mmg banyak kot. tapi takat ni, tu la kot yg masih lagi ada dalam kotak pikiran aku. tak byk sgt menda2 lain.

Hurm, mcm mana lak diri aku?hahahaha.. sendiri mau ingat la beb.

0 comments: