Ahad, 20 April 2008

But above all this, I wish you love.


I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of.
And I wish to you, joy and happiness.
But above all this, I wish you love.


Saya nak bukak cerita saya dgn menda ni.. satu rangkap lirik yg di petik dari lagu "I will Always Love You".. Korang pasti pernah dgr kan lagu ni.. Pada yg suka lagu slow and jiwang2 tu mmg patut dgr lagu ni. Aku suka lagu ni, lirik dia dan penyanyi dia nyer suara. Adunan yg mantap. Lengkap dan sesuai hingga ia menjadi juadah hidangan telinga yg sedap dan enak di dengar. Semua nye bagi aku perfect.sempurna. Adus.. tinggi benar pujian aku..(tapi aku tetap percaya yg tiada yg sempur na di alam fana ni..)

Hujung bulan ni aku bakal berpisah ngan seorang opis mate yg aku anggap kakak bg aku kat Kota Kemuning ni. Sedey gak. Ye la, selama ni aku kecoh2 ngan dia..Sembang kuat2 masa pagi2 kat opis. Suara kami la duk sakan bertengkar dan berbincang menda2 yg org pun ramai malas nak pk. Terasa cepat benar berlaku. Pasti aku lepas ni susah nak tgk Zara lagi.(melainkan la kalau dia buat blog letak gambar Zara kan.) Tapi tu la resam pertemuan. Di akhirnya ada perpisahan. Cuma ikhatan persahabatan dan persaudaraan tu lah yg perlu kekal sampai bila2 kan.. Tu mmg tak patut putus. Walau apa2pun kak, saya doakan kak dan famili kak akan terus  berjaya di dunia dan akhirat. Jgn lupakan kita org kat sini ye.

Next week aku nak pergi ke  bercuti. Melancong dalam keadaan project yg sakan benar  on progress. Mati aku nak kejar semua. Start esok aku balik malam la kot. Aku nak siapkan semua sekali sebelum aku bertolak. Semua sekali tau.  Boleh ke ni. :P Hai nak tak  nak aku mmg kena buat la. Tak leh kata apa kan.

Kalau korang perasan aku dah jarang  post  gambar dlm blog aku nih. Hehehe.. mmg la sikit malas rasanya. Pasal byk kerenah. tapi dgn rasa berat ati, aku upload gak la satu gambar poyo ni :P




Hehe.. jgn marah erk.. Korang mesti kutuk kan, dah tua baru nak ada lenen P. Tu pun kecoh. hahaha.. Apa2pun layan beb layan...

But above all this, I wish you love.


Jiwang nye aku..
Blogged with the Flock Browser

2 comments:

Wishing Star berkata...

xpayah la tutup tarikh lahir ko tu nyah!!..

Asan Taring berkata...

ble nak cter pengembaraan hebat kau di borneo?