Selasa, 15 April 2008

Compile semua

Lesen
Alhamdulillah, akhirnya aku lulus gak ujian JPJ aku. dah kali kedua kan. Syukur sgt. Aku adalah candidate pertama ari tu. Gementar gak pasal masa tu enjin semua tak bukak lagi. So takut gak le kalau ada prob kan.
Ujian ari tu aku raswa aku bawak kereta plg confident. Pgwi JPJ sebelah aku tu senyap je. SO aku bawak dgn tenang la jugak.
Dijangkakan khamis or rabu ni dapat la lesen P aku. Untuk moto dan kereta. Alhamdulillah. Selesai satu bab dalam riwayat hidup aku. :)

Nazar
Maka aku kena menunaikan nazar aku. Pada ptg Jumaat tu aku dgn lapang dada pergi cari kedai gunting rambut. Tak cari pun pasal aku mg dah aim kedai tu lama pun. Bila aku ckp nak botak dia agak terkejut la jugak. Then tgh dia membotakkan kepala aku dia tanya kenapa? Then aku ckp je mmg nak botak. Pasal dia ingat aku nak kerja pe ke..
Start ari Isnin aku berpuasa. InsyaAllah ari ni ari kedua aku. Kena abiskan 7 ari. Mujur aku tak niat berturut2. So kalau terkehel nak makan. Tak de la dosa kot.Tapi aku akan cuba habiskan dulu. Secepat mungkin.

PC Fair
Sabtu lepas pergi pc fair. Sesak bgt. Aku pergi ngan kawan2 aku. Semua bakal cikgu. Peramah dan mmg sesuai menjadi cikgu. Terpancar dari perbualan mereka yg mereka mmg bersemangat untuk menjadi pendidik. Alhamdulillah la. kerja mulia tu.
Dia org plan nak beli notebook. Aku tgk org nak beli notebook tu, mcm beli ikan kat pasar dah. Bersesak2 sgt. Mcm hapa lagi. Ye la kan, hargi dia jatuh byk. Sgt murah ade yg jatuh sampai 4 ratus lebey. AKu mmg rambang mata.
Dalam tak nak beli apa2.Aku ter usha gak camera degital. Humang haih. berkenan ngan satu jenama ni. Terus sambar satu. Ok la.. mmg best bg aku. Puas hati dan malas nak pk lain. FujiFilm FinePix J10.

Blog
Ni part menarik, Opis mate aku dah ramai ade blog. 8 org dah. Semua ada cerita yg menarik. Menceritakan ttg kehidupan. Mmg menarik. Banyak pilihan la aku nak baca blog. Hehehe..

Blogged with the Flock Browser

1 comments:

zanasmon berkata...

sapa 8 orang tu??!! aku ker...