Sabtu, 11 April 2009

Aku dibius Jiwang

Dalam dua entry yg lepas, aku dgn hati yg senang telah menerbitkan artikel berkenaan bahasa pengaturcaraan java. Byk juga pendapat2 yg diberikan. Ada yg begitu teruja dan ada yang mencadangkan aku mengketegorikan java di tempat lain. Dalam kesempatan ini, aku nak celoteh kat korang semua, artikel2 berkenaan java tu aku akan selitkan dalam setiap post yg aku akan terbitkan. Jadi jgn la pk aku nak ubah blog ni kepada kelas belajar Java.Hehehehe..


Ujung minggu ni, adalah seperti biasa aku akan keseorangan bila member aku balik kampung di Melaka. Tapi tak gak seorang pasal Dik Nun beserta Minah yg havoc sentiasa ada untuk menceriakan suasana. Berbekalkan dua wanita ayu ni dan teman-teman dari BK dan Enquine, kitaorg telah jalan2 window shopping kereta.

Fullamak, Membeli belah tingkap tu. Kami gi survey kereta2 kat jajahan Jalan Kapar. Menarik gak lak. Kebanyakan salesman tu kan main layan kitaorg. Antara senarai kereta yg dilihat, Honda, Toyota, Naza dan macam2 lagila. Hehehe, kereta2 mewah tu. Ala, aku ni sekadar tumpang sekaki je. So voleh lah verangan nak velllii. Hahahahaha. Apa2 pun menda tu tak le sia2 pasal dalam kepala ni aku dah leh la congak2 kereta apa nak dibeli.

Kami gak sempat singgah main panah-panah kat Sunway. Arghh... bikin aku suka la game ni. Dapat gak dgr seorang instructor tu ajar memanah kat dia nyer student. Mamat tu terer la pasal panahan dia sentiasa tepat. Best la acara panah memanah ni. Pusingan pertama tu, ok la aku dapat la fokus. Masuk second round tgn dah lenguh. Berterabur semua panahan aku. Aku ada dua keping gambar kawan aku main. Ayu abis la. Tapi tak dapat papar kat sini pasal gambar pnc kan. Apa2 pun aku suka game ni. Best lak. Sgt best. Hehehehe.

Kawan aku nasihat kat aku, if aku ada prob ngan sesorang yg merungsingkan aku, buangkan saja org tu dalam senarai insan penting. Just ignore and anggap org tu biasa. Then hati akan tenang. Betul gak.

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

"Kawan aku nasihat kat aku, if aku ada prob ngan sesorang yg merungsingkan aku, buangkan saja org tu dalam senarai insan penting. Just ignore and anggap org tu biasa. Then hati akan tenang. Betul gak."....siapakah gerangan orang yg merunsingkan itu?

Tanpa Nama berkata...

abang yamin bli kete cepat2 eh... datang mlk, kami nak jenjalan ngan kete baru... xkesah la saya ada lagi ke x... janji bile abang yamin turun, saya turun gak... wakaka...

Tanpa Nama berkata...

anak ayam ke ni?