Ahad, 7 Disember 2008

Apa yang aku suka

Aku suka gamelan. Aku rasa antara kesilapan aku di kutkm dulu aku tak masuk gamelan. Hurm, aku sangat berminat dgn gamelan. Muziknya sangat lembut dan halus. Menenangkan dan mengasyikkan. Kalau aku diberi peluang untuk mendalami muzik ni, pasti aku takkan lepas kan nya.

Aku gak sebenarnya suka teater. Masa kat kutkm dulu, boleh dikatakan tiap2  minggu aku akan ada kat panggung teater kat taman budaya melaka tu. Teater betul2 mengujakan. Lakonannya sangat asli dan sebenar. Byk juga yang aksi2 kantoi yang dah aku tonton. Tapi mmg menarik. Lain pula teater ni, aku suka tgk dan aku tak fikir aku nak berlakon. Pasal aku takda pakej kot. Hahaha.

Aku juga sebenarnya suka pada okestra. Muzik yang dimainkan secara langsung di atas pentas. Aku nak pergi petronas philharmonic hall tu. Nak dgr sgt muzik okestra dia alun kan dari sana. Entah la bila aku dapat semua tu.

Yang penting, aku akan usahakan mendapatkan apa yang aku ingin kan ini. Adios

0 comments: