Ahad, 11 Mei 2008

Cerita takde Yg Baru

Salam Sejahtera,

Agak lama jugak aku tak mengemaskinikan blog aku. Biasalah agak bz semenjak dua menjak ni(bukan ke nak buang perkataan tu..). Aku kekadang tu terasa letih sgt. Byk sgt menda yg aku pk kan. Adus, susah bgt nih...

RD untuk bulan ni dah sampai, so aku dah ade dua RD kat bilik aku ni. Satu tu dah buruk benor. Isu kali ni byk ttg Trusted Brand. Survey yg RD conduct. So dapat gak info ttg produk2 popular. Hurm.. adakah produk itu POPUPAR atau pun produk tu mmg boleh di PERCAYAi. huhuhu.. mcm2 la zaman skrg ni.

Ada penyeri baru. Entah le berapa lama leh hidup. Tapi cuba untuk survive. Cabaran dari kakak aku. Huhuhu.. patut ke aku sahut.. Arghh.. layan je..

Apa2 pun adios.. Nak tidur, esok nak bgn awal...

Wahhhhh, esok kerja Bestnya..

Blogged with the Flock Browser

0 comments: