Isnin, 17 Mac 2008

Melaka

Sabtu lepas aku menggahi diri aku pergi ke Melaka. Dengan menaiki kereta neo kawan aku.. berdesup sampai melaka dalam pkl 10 mlm ari jumaat. Lety yg amat dan terus ke hotel check in dan menetap terus aku mlm tu. Tinggal sorang berteman kan note book aku yg comel ini.






Kawan aku pergi mana ntah.. so aku pun prepare bahan yg nak diceramah esok. adus.. aku tak buat apa pun lagi ni.. semua nya tak de lagi.. penat la mcm ni.. hurm, aku mmg mcm ni. lagipun last2 minute ni la baru datang idea. tup2 dalam tidur dan mata kuyu tu sempat gak aku siapkan slide ceramah aku dalam pukul 3 pagi kot. Nak tidur lak takut terlelap sgt. Ye la kalau kawan aku balik sapa lak nak bukak pintu bilik. Haish.. cabaran sungguh. dlm tak dia..lena gak aku. dia rupanya balik pukul 7 pagi. aduuuuiiiihh..

So, dlm syok nak sarapan pagi.. ftmk call kater aku ganti slot ceramah satu. ceit.. melepas aku nak menjamah sarapan pagi dalam keadaan yg best.tak pe2.. demi berkongsi ilmu semua ini bisa ku tempuh..






dah penat ceramah tu.. tup2 kena tunggu lak sampai pukul . Adus.. mcm mana ni kena la minta maaf kat Kawan aku si Zizan ni. Sian lak.. hurm.. dah le tuh.. balik je otel.. dah letih bgt. rehat2 dalam pukul 4 ptg tu, akwan aku Zaki dtg. so sempat la aku borak2 ngan dia. Hurm.. kat bedah.. sebelah je ngan otel. tak lama pun, pasal aku ngan si kawan aku yg se otel tu nak pi pick up Zizan dan pergi ke Dataran Pahlawan. Jalan2.. Apa2 pun.. ni la gambar kita org..







Blogged with Flock

1 comments:

Chang Gee Guan berkata...

thanks for coming for the talk. Nampaknya kamu akan jadi "penceramah tetap" FTMK lepas ini. hahaha.