Ahad, 23 Mac 2008

Masak

Hurm, aku ada beberapa plan untuk memasak dalam 2 tiga minggu ni. setelah kejayaan memasak spaghetti yg sedap(thx to shah).. aku rasa aku nak cuba masak menda2 lain. tapi aku tak cadang nak masak time weekdays.. tapi kalau weekend tu ada org ke kat rumah. :))

So aku plan nak try masak :

  1. Dadih(mintak man amik resepi istimewa dari parents dia..sedap tau dadih tu)
  2. macaroni and cheese. terpengaruh dalam AFC.
  3. Sup ayam(teringat sop si fifi yg sedap tu).
  4. Tomyam ayam.hurm..terliur.resepi mudah dari Shawun..
  5. Sayur goreng(man terer masak ni)
  6. Nasi goreng!!!
  7. Bihun Goreng!!!
So mcm mana? mampu ke aku merealisasikan menda2 ni semua. ala, kalau nak masak pun seminggu sekali kira ok la tu kan. :P Lagipun dah lama tak try masak. Lagipun semakin terpengaruh dgn AFC nye channel tu. Senang je tgk dia org masak. hehehehe..

Ala 6 resepi je, so pada semua housemate aku, bersedialah untuk makan2 nanti..

p/s: shah pandai masak.tu yg berani nak masak tu.hehehe..
Blogged with the Flock Browser

0 comments: