Sabtu, 1 Mac 2008

Latihan memendu sebelum QTI

Alhamdulillah, ari ni aku belajr memandu extra 2 jam. 2 jam pertama aku jam atas jalan raya. Panjang sungguh jem dia. aku pun tak tahu kenapa. Sian tgk police trafik tu. Kelam kabut jaga. So sebagai ganti, bos sek memandu tu suruh aku belajar memandu untuk 2 jam. Dalam 45 pertama tu, aku belajar litar sambil ditemani seorang perempuan. Org pakistan campur melayu. Cantik. Bercita2 nak jadik dr. Baru abis STPM dan kerja as Cikgu sek tadika buat sementara waktu.

Dan yg lucu nya, sepanjang aku amik parking tak pernah langgar tiang, pasal dia ada la kot.. Gabra la jugak.. terlanggar tiang. Lucu la pulak. Berpeluh2 aku memandu dalam litar. Duk pusing berapa round ntah.

Dan untuk sejam seterusnya, aku lagik sekali bawak calon balik ke sek. Alhamdulillah.. pengalaman best giler. Aku bawak dalam highway federal. Hehehe.. laju sampai aji tu pun suruh bawak pelan.hehehe.. Ye la.. dah le kereta penuh.. Salah lak tu pasal bawak penumpang. AKu kan lesen L lagik. :P sori Aji.. excited giler..

Dah habis antar dia org.. aku bawak kereta slow2 je balik rumah. Huhuhu.. dah jadik mcm kereta aku la pulak. Bestnye kalau ada kereta.. Aji ckp tadi.. dia confident aku lulus.. cuma dia pesan.. jgn terlalu semangat sangat masa bawak kereta... Bawak pelan2.. dah ade lesen nanti.. bawak le laju...

Haha.. Apa2 pun.. syukur.. Alhamdulillah..

Aku belajar dalam pelajaran tersusah dan moga dengan itu.. aku lebih tabah..

Blogged with Flock

1 comments:

salesdemo berkata...

semangat betul hang no ada pompuan..hahaha...