Isnin, 18 Januari 2010

Pilih Bulu jugak Kita :)


Mengikut kajian mat saleh, teori bahawa laki dan perempuan akan sanggup kuar dating kalau yg mengajak tu 'good-looking' punya jenis mmg sahih. Kalau perempuan lawa, kalau laki ensem. Jadi kalau ada manusia yg kata dia tak kisah tu, keberangkalian dia amat kecil.

Tapi, ikut kajian yg sama gak, perempuan lebih memilih daripada lelaki!!!!

86.7% lelaki sanggup kuar ngan org yg di kira tak menarik, tapi pempuan hanya 49.7% sanggup!!!!

Namun, ,ikut kajian tu gak, lelaki lebih gatal kerana:
94.4% lelaki kompem kuar bila yg diajak tu teramat menarik tapi pempuan sekali pun teramat menarik hanya 84.4% je sanggup..

Kalau ikut logik, pempuan mmg suka memilih tapi plg setia la kan.

AKU:
Jaga adab dalam pergaulan(menulis sambil tunduk keinsafan)... Sentapppp!!!!


6 comments:

Unknown berkata...

motip di akhir penulisan nak letak Sentapppppppp.. tagline baru ek.

StingRay berkata...

tu diaa...banyak main kajian sekarang ni. =)

Tulis Tangan berkata...

z@f!r : haah, tagline terbaru..amacam, ok dak?hehehehe..

StingRay : Hehehe, tak reti tulis cerita gempak mcm ko, so tulis dapatan kajian...wahhh.. ilmiah habis la kononnya..hahahaha..

nantikan fakta2 menarik yg bakal buat semua berfikir dan mengangguk.. :)

yeah2009 berkata...

asyik mengkaji jer min, cuba ko kaji nape berat badan ko x turun-turun. hahaha

bungarayaemas berkata...

Rasanya sesiapa je yg menyentap pun tersentap!!

Tulis Tangan berkata...

yeah2009 : aku tak leh kaji, nanti bias kat aku.. so aku cdg kan ko jalankan kajian aku masukkan dalam ni.

bungarayaemas : sentapppp.. hehehehe..