Selasa, 19 Januari 2010

Good Ones Are Taken... ye la sangat!!!

Fakta menarik yg leh jadi tips buat lelaki :


Mengikut kajian mat saleh, rungutan pempuan bahawa semua laki yg baik telah berpunya adalah mmg benar.

Sebab, ikut kajian yg dijalankan, perempuan lebih tertarik lelaki yg 'not available' berbanding lelaki 'single'. Hasil kajian itu juga mengatakan, pempuan bersifat sedemikian kerana mereka percaya lelaki yg dah berpunya ni adalah lelaki yg berkualiti disebabkan ada pempuan lain dah mendapatkan nya.

Ala, mcm lelaki yg tak single ni dah di scan awal2 oleh pempuan lain. Jadi, permpuan lain pun percaya la laki yag dah berpunya ni ada kualiti.

Oleh itu, nasihat ketua pengkaji itu, kalau mana2 lelaki bujang yg susah nak dapat pasangan, sentiasa kuar ngan kawan pempuan. So, katernye pempuan lain akan mula percaya anda adalah lelaki idaman!!!!!

Ikut logik la kan, nasihat aku, pempuan yg dah ada laki, sila jaga laki korang baik2...

AKU:
Padan la kawan aku sorang ni ckp, kalau ada pempuan nak tackle laki dia, dia tak marah laki dia tapi nak marah pempuan yg tackle kerana gatal tackle laki org. Apa-apa pun cik adik luar sana, dalam dunia berapa ramai laki yg idung belang (aku tak la) dan berapa ramai pempuan yg tak nampak kualiti yg lebih baik pada lelaki single(mcm aku ni).... Sentapppp!!!



3 comments:

StingRay berkata...

wah..yamin dah ada trademark baru...


sentapppppp!! =)

Tulis Tangan berkata...

StingRay : Hehehehe, tu la. nak ada trademark dalam post. baru mcm ada identiti kan.. lepas ni org panggil aku mat sentappppp!!
-buruk benor..

Syawana berkata...

Assalamualaikum...
Jadi, as a solution knalah lelaki2 la ni jadi yg berkualti...iAllah dapatlah yg berkualiti...

Baru SENTAPP!!..(trademark abg yamin)