Ahad, 20 Januari 2008

Malam, Hotel dan ceria seorang Member :)

Kawan aku akan sambung belajar kat benua plg kecil kat atas muka bumi ni. Dia akan berlepas pada awal bulan 2 ni.  So, aku menemani dia menikmati kehudpan malam KL buat kali terkahir sebelum dia bertolak. Di khabarkan, mungkin dia akan berada di sana dalam 2 tahun. Dalam petang tu, aku ngan dia pusing2 satu KL sampai penat,kami pun check in hotel dalam pukul 7 lebey.

Mujur sekarang ni bukan musim cuti. Kami dapat la hotel yg betul2 kat tengah2 Bukit Bintang tu.

Dalam malam tu, aku jumpa kawan aku. Kami hang out sampai pukul 12 kat  KLCC. Meriah rupanya KLCC malam2 ujung minggu tu. Dapat la tgk mcm mana dia org cuci tingkap dan cermin kat bagunan tinggi2 tu. Menarik gak. Mcm best je aku tgk. Mencabar gila.

So, aku rush nak kena naik putra pasal train last dia pukul 12. Sempat gak. :) Maka pada malam tu jugak la, aku menikmati santai2 di cafe sambil dengar live band buat performance. Sgt meriah suasana. Dalm satu jam gak la aku kat situ. Tup2 baru aku teringat yg aku kena siap kan installation tertentu sebelum aku nak pass barang tu kat kakak aku. Rushing gak la balik hotel. Mujur kami stay kat hotel yg betul2 strategik. hehehe..(ngat nak stay umah kawan aku..haha)

Esok pagi nya kawan aku nak kena bertolak balik kampung. Dia ada urusan kat kampung tu sebelum nak berangkat nanti. Sedih gak la. Ye la, lepas ni aku dah tak jumpa dia dalam 2 tahun. PAsti aku akan rindu gak nanti.

Apa2 pun, aku rasa aku dan dia dah menikmati percutian yg betul2 mereleaskan tensen. Aku sgt puas hati la. Sekurang2 nya aku dah menunaikan hasrat kawan aku ni. Dia kawan baik aku dan aku tak ramai ada kawan baik. :)

Pada kawan aku tu, selamat berjuang dan aku doakan kita semua akan berjaya. Insyaallah aku pun akan sambung studi mcm ko nanti. :P

Blogged with Flock

0 comments: